Jaha tydligen så var jag sjuk.. Är sjuk så sällan att jag inte känner igen symptomen alls.. Uppenbarligen :) 

De var igår det slog mig när jag borstade tänderna och drack vatten att det smakade sjuk. Ni vet. Så då började jag fundera.. Mina smärtstillande för ryggen är ju febernedsättande de var då jag förstod iome att jag kände mig matt i kroppen. Så se där ja va som kan hända utan att man tänker på det.. Så nu är det vila för tredje dagen i rad så ska jag se till att dehär försvinner illa kvickt. Så nu sitter jag och Nils i varsitt hörn i soffan och slötittar på tv funderar ut va det blir för middag idag.. Va tror ni om gulaschsoppa!? :)


Egentligen har jag inte alls tid med att vara sjuk.. Men självklart så kommer de nu, de brukar vara så..  Men ibland måste man bara erkänna att man är dålig och erkänna sig besegrad. 

Dags för lunch.. 

Kramar Tant Mia!



Kommentera

Publiceras ej