Idag har varit den underligaste dagen på länge.. kan inte riktigt ta in allt som har med dagen att göra men va gör det.. :) istället så tog jag tag i livet när jag kom hem så nu agerar jag husmor.  :) bakar någon form av bröd i nyttigaste laget skulle även vara lingon i men brist på lingon och mousse av lingon så fick de bli som det blev, orkade heller inte riktig vänta på att krossen skulle svalna ordentligt så de blev lite hajkon tajkon men vad gör det?  De blir säkert bra ändå de är ju trots alltmera bröd vi pratar om :) När jag ändå håller på eller ja de var väl egentligen inte där jag började.. utan jag började med överblivna rödbetor och håller nu på att lägga in rödbetor :) köpte ekologiska och närodlade här förra veckan och istället för papperskorgen så blev det att lägga in, hur enkelt som helt men supergott.  Därför har jag i år planterat massor med rödbetor! Så vi hoppas att de blir bättre än förra året :P 
 
Imorgon består dagen av trädgårdsbestyr,  de är den årliga turen till bästa trädgård med mamma Linda! Alltså inte min mamma.. :) så vi tar en tur där och fikar lite medan vi funderar vad vi ska ha i år :) ska även passa på att ta ett kort på mitt land och rådgöra vad jag mer ska sätta i där :) senare är det dags för personalmöte som kommer bli grymt jobbigt men i Slut ändan så hoppas jag att det blir till det bästa. 
 
Brödbak och rödbetor på kokning. 
 
Så de var lite up to date igen, på återseende!
 
Kramar Tant Mia!