Som från ingenstans så blev det helt plötsligt lite tid över här och där.. Förstår ingenting.. :) 

Äntligen fått hem knapparna till min kofta! :) så dags att sy i dem tänkte jag. 


Borde ställa mig och valla skidorna, men har verkligen inte någon som helst lust med det idag.. Dock vore det en bra ide så vi kunde komma ut fortare i spåret ikväll. Men som vanligt har jag världens godaste underbaraste sambo som erbjudit sig att fixa det! :) de är egentligen inte det att jag inte kan, för de lan jag, men jag tycker inte att de är så himla roligt, men vilken känsla man får bör man har gjort det själv och det funkar sen! Då är det värt det kan jag lova.. 

Lyckat få i mig 1,6 mil i benen med skidor, så lite mer träning borde man ju ha om man ska åka nio mil.. Eller? :) de ska ju faktiskt vara roligt oxå. 

Men just nu sitter jag ner framför brasan och räknar ner dagarna tills vi åker, inte superlänge kvar nu.. 

Martin ska bo här och ta hand om lille bils. Så det känns bra, även om det kommer blöda i mammahjärtat igen.. :p men men sån är jag helt enkelt, och antar att att det blir värre sen.. 

Nej dags och sluta innan jag stryper autocorrect.. Vad hände egentligen med T9? Ett fungerande system.. Nej tacka vet jag gamla Sony.. 

Kramar Tant Mia!


Kommentera

Publiceras ej