Söndag. För de mesta innebär söndag ledig dag, nittionio gånger av 100 om inte mer. Så idag har varit ledig dag. 

Mitt humör har inte varit de allra bästa idag, men sambon tog med mig till djurmoklack för en liten promenad och frisk luft och då blev det mycket bättre tack och lov! Mycket som snurrar i hjärnan nu.. Så vi knatade upp där med en hejdundrandes utsikt, fruktstund och bara njöt av allting. Tacksam för det behövdes verkligen. 

Jag och hjärtat på djurmoklack.

Efteråt åkte vi till blge och besökte svärfar och Irene som håller för fullt upp med att flytta hem igen och åt lite indisk mat. Säga vad man vill men restaurangen är verkligen underskattad! Om man vill testa något annat så är det verkligen dit man ska åka. :)

Dehär fina rosorna kom min sambo hem med i fredags! Underbart helt enkelt! 

Lördagskvällen spenderades hemma och Linda och Victor och en väldigt god middag som herrarna bjöd på. Jag satt faktiskt i princip hela kvällen och blev servad! Det ni! :) gott var det iaf och magen blev rätt mätt på 3-rätters! :)
 
Nu ligger vi halvt om halvt i sängen och väntar på potatisen till hjärtats matlåda sen blir det sova attack! För imorn är det just nu tyvärr måndag igen, vilket betyder arbetsvecka. Men om jag helst av allt fick välja så skulle jag faktiskt vara hemma just nu och bara ha en paus från arbetet. Men ibland så kallar plikten och de är bara och gört.

Hoppas er helg varit bra! :)

Kramar Tant Mia!

Dagens skörd från vindruvsplantan! 

Kommentera

Publiceras ej