Förra veckan var helt fantastisk vilket väder,  alltså förra veckan ändå.. sen kom aprilväder med snö och kallt. Så himla typiskt!  Kom en liten liten sväng med snö idag oxå men nu lyser iaf solen och sen värmer lite grann.. har ägnat dagen åt plantering. En hel meter från en snart blommande hägg. Mycket intressant kan jag säga.. men nu är det snart klart så nu kan jag andas igen! :) är det inte strålande? Så nöjd! Nu hoppas vi att vädret håller i sig och inte massa minusgrader för nu vill jag att det ska växa! 
 
Har haft ledig helg och det känns att det verkligen behövdes. Kan säga att jobbet fortfarande är en energitjuv så all ledighet är uppskattad om man säger så. Och när man planterar och rensar jordgubbsland är det verkligen terapiarbete så de känns skönt att tänka på något helt annat. Men hoppas på att det blir lite ordning och reda nu när vi har personalmöte,  skeptisk men man kan alltid hoppas :)
 
Annars så har jag kommit igång lite med träningen igen och de känns toppen, cyklade 4.9 mil i veckan på totalt 2.05 så jag är väldigt nöjd, nu ligger jag under timmen på två mil!  Superskönt!  Så jag laddar lite för Siljan runt och försöker att komma iväg även om min sambo inte riktigt har tid just nu så ger jag mig själv en klapp på axeln att jag gör det! 
 
Hjärtat jobbar idag så det fick bli en liten fixdag här hemma men just nu är det paus på trappen till vår härliga veranda. 
 
 
Nu har vi målat och fixat oxå efter jag tog dehär bilden så nu är vi inte så långt borta från klar! 
 
Nej nu blir det inge vettigt skrivet alls idag, men blev en liten update iaf :)
 
Kramar Tant Mia!

Kommentera

Publiceras ej