Idag var det första gången Nils fick vara ute hela dagen tills jag slutade jobbet.. Kan säga att de var jobbigt för fröken, tror dock att lillkillen tyckte de var ganska bra och roligt, då han kom skuttandes hem när jag kom hem. Superhungrig och jätteglad. Även om sambon både ställt ut mat och vatten.. Tror dock inte att lille herrn åt upp den själv tyvärr. Men verkar inte ha gått någon nöd alls och nu ligger han tryggt i mammas knä och mammahjärtat har slutat blöda! :) tänk vad de kan göra ont i kroppen! De hade inte varit så att jag varit orolig om jag inte visste att de fanns två elaka katter i området, men nu gör de ju de och Nils är så himla snäll så han säger inte ifrån.. Men de verkar som sagt inte ha gått någon nöd på honom, snarare jag som tyckt de varit jobbigt :P

Nu är det mysstund en sväng sen blir det ut och plocka massa äpplen, här ska safta och göras dricka :) 

Kramar Tant Mia!



Kommentera

Publiceras ej